Το φιδάκι είναι παιχνίδι των κινητών τηλεφώνων της εταιρίας Nokia, γνωστό κατά την δεκαετία του 2000 που αρχικά συναντιόταν σε αίθουσες ψυχαγωγίας με ηλεκτρονικά και όχι μόνο παιχνίδια, κυρίως κατά την δεκαετία του 1970.
staticworld
Το παιχνίδι αυτό στα κινητά Nokia ήταν ιδέα του προγραμματιστή Taneli Armanto της Nokia το 1997 και έκανε το ντεμπούτο του στη συσκευή κινητού τηλεφώνου Nokia 6110. Αυτή η εκδοχή του παιχνιδιού για μονόχρωμα κινητά τηλέφωνα είναι η πρωτότυπη. Τα γραφικά του αποτελούνταν από μαύρα τετράγωνα και είχε 4 κατευθύνσεις.
Η Νokia το χρησιμοποίησε ως προ-φορτωμένο παιχνίδι σε κινητά τηλέφωνα όπως για παράδειγμα στο μοντέλο Nokia 3310. Πλέον το παιχνίδι αυτό μπορεί να παιχτεί και σε υπολογιστές.
ggpht
Ο παίχτης ελέγχει μια τελεία ή τετράγωνο σε ένα οριοθετημένο επίπεδο. Καθώς αυτό κινείται, αφήνει ένα ίχνος πίσω του που μοιάζει με κινούμενο φίδι. Μέσα στο οριοθετημένο επίπεδο εμφανίζονται αντικείμενα ή ζώα και στόχος του κινούμενου φιδιού είναι να τα φάει.
gogagah
Όσο περισσότερα αντικείμενα τρώει τόσο μακραίνει η ουρά του. Δεύτερος στόχος είναι να μην ακουμπήσει το τέλος της ουράς του με το κεφάλι του και να μην ακουμπήσει πουθενά πάνω στο οριοθετημένο επίπεδο κάνοντας ελιγμούς μέχρι να τερματίσει.
brandish
Στις 29 Νοεμβρίου 2012 το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης ανακοίνωσε ότι το Φιδάκι της Nokia είναι ένα από τα 40 παιχνίδια που η διεύθυνση θα επιθυμούσε να προσθέσει στη μελλοντική συλλογή του μουσείου.
Δείτε σε αυτή την κινούμενη εικόνα την αρχή και τον τερματισμό.
Πηγή αρχικής φωτογραφίας: kitkong