Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2024
ΕλλάδαΈκοψαν την Τούνη από πτήση από Λονδίνο μαζί με έγκυο φίλη της...

Έκοψαν την Τούνη από πτήση από Λονδίνο μαζί με έγκυο φίλη της -Τι καταγγέλλει με δάκρυα, το βίντεο

Ιδιαίτερα αναστατωμένη εμφανίστηκε η Ιωάννα Τούνη σε βίντεο που δημοσίευσε στο TikTok, όπου περιέγραψε την περιπέτεια που βίωσε τη Δευτέρα, στην προσπάθειά της να επιστρέψει στην Ελλάδα.

Η δημοφιλής influencer και η παρέα της βρέθηκαν τις τελευταίες ημέρες στο Λονδίνο, με τους 4 τους να έχουν προγραμματίσει το ταξίδι της επιστροφής για εχθές.

Ωστόσο, στο αεροδρόμιο τούς περίμενε μία δυσάρεστη έκπληξη, αφού, σύμφωνα με όσα περιγράφει η ίδια στα σχετικά βίντεο, την ώρα που πήγε να περάσει από την πύλη, η υπάλληλος της είπε ότι η πύλη μόλις έκλεισε, και δεν επέτρεψε στην ίδια και την μία εκ των φίλων της να περάσουν.

Ιωάννα Τούνη: Δεν της επέτρεψαν να επιβιβαστεί στην πτήση της

«Κλαίω γιατί δεν είμαι καλά, με συγχωρείτε, είμαι μες στην ένταση, οπότε αν δεν σας αρέσουν αυτά ή το vibe μου, με συγχωρείτε, αλλά είμαι πάρα πολύ συγχυσμένη. Μας έκαναν αλλαγή gate. Το gate μας για να φύγουμε ήταν το νούμερο 44. Ο κόσμος είναι ακόμα εδώ. Ήρθαμε όλοι μαζί από το gate 50, που ήταν το προηγούμενο. Καθίσαμε εδώ (σ.σ. σε ένα καφέ) μαζί με την Ντόρις, η οποία είναι έγκυος, γιατί όλες οι θέσεις προφανώς καταλήφθηκαν από τον κόσμο που ήρθε πάρα πολύ γρήγορα, και η Ντόρις έπρεπε κάπου να κάτσει με την κοιλιά της. Μείναμε τελευταίοι περιμένοντας να περάσουμε στην πτήση, γιατί δεν υπάρχει προτεραιότητα στη Ryanair. Περιμέναμε τη σειρά μας να επιβιβαστούμε», ανέφερε αρχικά η Ιωάννα Τούνη με δάκρυα στα μάτια, μέσα από το αεροδρόμιο.

«Όταν είχαν μείνει περίπου 10 άτομα στην ουρά, μου λέει η Ντόρις ότι πάει τουαλέτα. Είναι έγκυος, όσες έχετε υπάρξει εγκυμονούσες καταλαβαίνετε ότι πρέπει να πηγαίνεις τουαλέτα πάρα πολύ συχνά. Δεν ήταν καλά, ήθελε να κάνει εμετό. Ήρθε σε ένα λεπτό. Οι άλλοι δύο της παρέας μας, παράλληλα, μπήκαν στην ουρά και εγώ περίμενα την Ντόρις. Με το που ήρθε η Ντόρις σηκώθηκα, έκανα δύο βήματα να μπω στο gate, με κοιτάζει η κυρία, βάζει την πράσινη κορδέλα, και μου λέει ότι η πύλη μόλις έκλεισε. Μαλώσαμε, ζητήσαμε τον μάνατζερ, άρχισα να κλαίω, δεν είμαι καλά, είμαι πάρα πολύ νευριασμένη. Δεν έχω δει πιο απαράδεκτη εταιρεία ποτέ. Ακόμη επιβιβάζονται! Δεν ξέρω τι φάση η τύπισσα. Απλά αποφάσισε να κλείσει την κορδέλα επιδεικτικά μπροστά μου και να μου πει “συγγνώμη, μόλις έκλεισε η πύλη”», συνέχισε η ίδια.

«Στην αρχή νόμισα ότι ήταν κάποιου είδους british humour. Δεν μπορούσα να χωνέψω ότι απλά μου έκλεισε την κορδέλα στα μούτρα. Άλλοι επιβάτες που δεν γνωρίζουμε και τους ευχαριστούμε, μπήκαν στα social και έγραψαν σχόλια για την απαράδεκτη συμπεριφορά της εταιρείας. Και ξαναλέω, δεν καθυστερήσαμε, ήμασταν εκεί. Αυτό που τους νευρίασε ήταν επειδή ήμασταν έξω από την ουρά. Όλο αυτό έγινε εντελώς επί σκοπού, έκλαιγα και ούρλιαζα, και φωνάζαμε. Δεν υπήρχε κάποιο άλλο call, δεν υπήρχε έκκληση για τελευταίους επιβάτες. Δεν έχω δει πιο τραγική εταιρεία ποτέ. Το cancel είναι λίγο», τόνισε η Ιωάννα Τούνη σε δεύτερο βίντεο που δημοσίευσε μαζί με τη φίλη της.

Δείτε το βίντεο:
@j.touni

Συγγνώμη που μιλάω έντονα και γρήγορα, αλλά κλαιω και εχω φουλ ενταση και νιωθω πολύ αδικημένη…Η καταχρηση εξουσίας ειναι αυτό που με νευριαζει πιο πολύ απο την ταλαιπωρία και τα χρηματα που θα ξοδέψω για να φτάσω καποια στιγμή σπιτι μου… δεν ξερω πως να σου περιγραψω καλυτερα το όλο σκηνικό… μολις ηρεμησω θα προσπαθήσω να σου κάνω βίντεο ξανα σε οτι απορία ή διευκρίνηση θέλεις σχετικα… γραψε μου τι θα εκανες στην θεση μου και αν μπορω να κινηθώ νομικά κάπως🙏🏼@Ryanair … #worstairline #ryanair

♬ original sound – Ioanna Touni

«Δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε νομικά, θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί. Το θέμα δεν είναι οικονομικό, αλλά ηθικό. Είναι σοκαριστικό το πώς μπορείς να κάνεις κατάχρηση εξουσίας και πόσο αβοήθητος νιώθει κάποιος που προσπαθεί να βρει το δίκιο του», σημείωσε ακόμη.

«Δεν υπήρχε άλλη πτήση να πάρουμε από το αεροδρόμιο, πήραμε ταξί, πήγαμε σε άλλο αεροδρόμιο, για να πετάξουμε Θεσσαλονίκη μέσω Αθήνας, και αντί να φτάσουμε το βράδυ της Δευτέρας στη Θεσσαλονίκη, θα φτάσουμε το πρωί της Τρίτης. Και να μας πει ότι θα μας επιστρέψει η εταιρεία το εισιτήριο θα πούμε “χ@@@ήκαμε Ryanair, είσαι ό,τι χειρότερο”, μην ταξιδέψει κανείς με την εταιρεία αυτή ξανά, ever», είπε η ίδια εξοργισμένη.

«Το βίτσιο και το καπρίτσιο της μάγισσας καθυστέρησε όλη την πτήση, κλαίγαμε και τους μιλούσαμε και απλά κοιτούσαν αλλού, και έλεγαν ότι “δεν μας νοιάζει”. Η πτήση καθυστέρησε 1 ώρα και δέκα λεπτά γιατί έπρεπε να βγάλουν όλες τις αποσκευές, για να βγάλουν τις δικές μας βαλίτσες» υποστηρίζοντας ότι «Δεν μιλάμε καν για κάποια λεπτά καθυστέρησής μας. Από το τελευταίο σκανάρισμα εισιτηρίου, μέχρι το δικό μου, μεσολάβησαν ίσως 30 δευτερόλεπτα. Ήταν όλο λάθος, η χειρότερη αεροπορική. Cancel Ryanair», πρόσθεσε η Ιωάννα Τούνη.