Ας αφήσουμε πίσω μας τις ντροπές και ας παραδεχτούμε όλοι ότι έστω και μία φορά στη ζωή μας, έχουμε αναρωτηθεί πώς είναι να ζεις σαν πρωταγωνιστής αισθησιακών ταινιών, αλλά και πώς μοιάζει η διαδικασία των γυρισμάτων.
Μπορεί να μη λύσουμε όλες σας τις απορίες, αλλά σίγουρα θα πάρετε μια καλή γεύση από μια συνηθισμένη μέρα πίσω από τις κάμερες. Μήπως μοιάζει τελικά με μια “συνηθισμένη δουλειά”;
Για να ρίξουμε μια ματιά…
9:00: Το συνεργείο ξεκινά την εκφόρτωση του κινηματογραφικού εξοπλισμού, σε ένα ενοικιαζόμενο σπίτι στο Σαν Φερνάντο Βάλεϊ. Στο σπίτι αυτό, γυρίζονται οι περισσότερες σκηνές ποpνό σε παγκόσμια κλίμακα!
Οι πρωταγωνίστριες: Μπριάνα Μπανκς και Μελίσα Μουρ.
9:15: Δύο μέικ-απ άρτιστ (που εργάζονται επίσης στη βιομηχανία της μόδας και του κινηματογράφου) βάφουν τις ηθοποιούς. Αυτή είναι η Ρίνα Σκάι, που θα υποδυθεί τη θετή μητέρα.
9:20: Η Μπριάνα Μπανκς φορμάρει τα μαλλιά της. Το χτένισμα και το μακιγιάζ για τις ταινίες ενηλίκων. χρειάζονται τον ίδιο χρόνο με τις υπόλοιπες παραγωγές… δηλαδή πολύ!
9:25: Την ώρα που οι μέικ-απ άρτιστ περιποιούνται τη Ρίνα και τη Μπριάνα, η Μελίσα Μουρ περιμένει τη σειρά της.
10:00: Το συνεργείο μόλις τέλειωσε με την τοποθέτηση των προβολέων στον κύριο χώρο (από τους πολλούς) γυρισμάτων – την κρεβατοκάμαρα.
10:30: Όσο βάφεται η Μελίσα, ο σκηνοθέτης, Άλαν, αποφασίζει να κάνει “Όμορφα Κορίτσια” με τη Μπριάνα. Αυτός είναι ο όρος για τις αισθησιακές φωτογραφήσεις που χρησιμοποιούνται για την προώθηση των βίντεο. Επειδή αυτή είναι η πρώτη φορά που η Μπριάνα συνεργάζεται με την εταιρία Girlsway, ο Άλαν αποφάσισε να κάνει τη φωτογράφηση μακριά από τους υπόλοιπους.
10:45: Ο Άλαν πηγαίνει με τη Μπριάνα στο υπνοδωμάτιο, για να καταγράψει τις αισθησιακές της πόζες.
10:45: Από τη στιγμή που η συγκεκριμένη ταινία έχει ως θέμα μιλφ, αλλά καμία από τις ηθοποιούς δεν είναι παντρεμένη, ο Άλαν έχει φέρει μαζί του διάφορες βέρες, ως μέρος των μεταμφιέσεών τους.
10:45: Ο χαρακτήρας της Μπριάνα είναι μια συντηρητική σύζυγος – μία από τις λεπτομέρειες των φαντασιώσεων των μελών, που η εταιρία παραγωγής λαμβάνει σοβαρά υπόψιν.
10:50: Ο Άλαν και η Μπριάνα συνεχίζουν με τη φωτογράφηση.
10:55: Η φωτογράφηση συνεχίζεται…
11:00: Μία φωτογραφία της Μπριάνα…
11:05: Μία ακόμη…
11:05: Κι άλλη μία…
11:10: Ακόμη μία…
11:30: Όσο ο Άλαν και η Μπριάνα βρίσκονται στην κρεβατοκάμαρα για τη φωτογράφηση, η μέικ-απ άρτιστ ξεκινά να ετοιμάζει την 20χρονη Μελίσα Μουρ, μια νεοφερμένη, αλλά γρήγορα ανερχόμενη σταρ της βιομηχανίας.
11:45: Εν τω μεταξύ, ένα μέλος του συνεργείου βρίσκεται στον κήπο, για να πάρει συνέντευξη από τη Ρίνα Σκάι για τα “έξτρα” που περιλαμβάνονται στο βίντεο.
12:15: Η Μελίσα Μουρ έχει σχεδόν τελειώσει με το χτένισμα και το μακιγιάζ.
12:30: Η Μελίσα είναι έτοιμη για το γύρισμα. Ακόμη φοράει τα κανονικά της ρούχα. Η Μελίσα και η Ρίνα είναι Μεξικάνες-Αμερικανίδες, όμως δεν παίζουν απαραίτητα τέτοιους ρόλους στις ταινίες τους.
12:45: Η Ρίνα περιμένει να τελειώσουν ο Άλαν και το συνεργείο με τις κάμερες και τους προβολείς. Η κουζίνα είναι το κέντρο των διαδικασιών.
12:45: Ο βοηθός παραγωγής έχει προμηθευτεί πολλά σνακ για το συνεργείο και το καστ. Έχει καταναλωθεί πολλή ζάχαρη κατά τα γυρίσματα, με πρώτη επιλογή τα δημητριακά κατευθείαν από τη συσκευασία.
13:00: Η Μπριάνα διάλεξε αυτό το μπλε φόρεμα, για να υποδυθεί τη συντηρητική και θορυβώδη γειτόνισσα. Οι ηθοποιοί έφεραν μερικά κομμάτια, ενώ ο Άλαν έκανε την τελική επιλογή.
13:05: Ο Άλαν εξηγεί το σενάριο, τους χαρακτήρες και όσα μπορούν ή δεν μπορούν να πουν. Από τη στιγμή που είναι μία φαντασίωση θετής μητέρας-θετής κόρης, τονίζει ότι πρέπει να φωνάζει η μία την άλλη “μητριά” και “θετή κόρη” αντίστοιχα στην αρχή, ενώ στην υπόλοιπη ταινία “μαμά” και “κόρη”.
13:10: Η Μελίσα διάλεξε τα ρούχα της θετής κόρης.
13:15: Ο Άλαν και ο διευθυντής φωτογραφίας, Κρέιβεν Μούρχεντ, εξηγούν το σκηνικό στις ηθοποιούς. Ο Μούρχεντ είναι πρώην πρωταγωνιστής ερωτικών ταινιών, που μεταφέρθηκε πίσω από τις κάμερες.
13:20: Η Μελίσα μαζεύει τα υπόλοιπα ρούχα.
13:30: Τα σημερινά αστέρια: Μπριάνα Μπανκς, Μελίσα Μουρ και Ρίνα Σκάι:
13:35: Ο Άλαν μοιράζει τις αρμοδιότητες με τον Κρέιβεν. Ενώ ο Άλαν καταγράφει τη Μπριάνα σε εξωτερικούς χώρους -ως θορυβώδης γειτόνισσα- ο Κρέιβεν πηγαίνει με τη Μελίσα στο αμάξι, για να καταγράψει την άφιξη της θετής κόρης στο σπίτι της θετής μητέρας, από το κολέγιο.
13:50: Όσο ο Κρέιβεν και η Μελίσα βρίσκονται έξω για τη σκηνή της άφιξης, ένα μέλος του συνεργείου παίρνει συνέντευξη από τη Μπριάνα.
14:10: Ο προσωρινός τίτλος αυτής της σκηνής, είναι: “Η ηδονoβλεψίας”.
14:15: Η Ρίνα αποφάσισε να φορέσει εσώρουχα και ρόμπα, που θα κάνει ευκολότερη την αφαίρεση των ρούχων στην κρεβατοκάμαρα.
14:25: Η Μελίσα και η Ρίνα προσπαθούν να νιώσουν άνετα η μία με την άλλη. Αυτή θα είναι η πρώτη τους ερωτική σκηνή.
14:30: Η Μελίσα και η Ρίνα χαζολογούν και παίζουν, πριν οι κάμερες ετοιμαστούν για το γύρισμα.
14:40: Ο Άλαν εξηγεί κάποια τελευταία πράγματα στις ηθοποιούς.
14:50: Όσο το συνεργείο μεταφέρει τις κάμερες και τα φώτα στην αυλή, η Ρίνα τραβά μερικές σέλφι για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διαχειρίζεται η ίδια τα προφίλ της, οπότε πρέπει να δίνει συνεχώς τροφή στους απαιτητικούς της φαν.
15:00: Αυτή είναι η πρώτη σκηνή στενής επαφής που γυρίζεται σήμερα.
15:15: Η Τίφανι Γουάτσον έφτασε και αρχίζει τις ετοιμασίες. Θα γυρίσει μία σκηνή με τη Μπριάνα μετά τις 17:00. Η Μπριάνα που συμμετέχει σε όλες τις σκηνές, θα έχει μία πολύ φορτωμένη μέρα.
15:30: Υπάρχουν πολλά προβλήματα με τις αντανακλάσεις… υπάρχουν παντού!
15:35: Επιτέλους, ο Άλαν τραβά τη σκηνή που ήθελε!
15:45: Ένα μικρό διάλειμμα, ανάμεσα στα γυρίσματα.
16:00: Εν τω μεταξύ, η μέικ-απ άρτιστ βάζει τις τελευταίες πινελιές στο πρόσωπο της Τίφανι. Στη συνέχεια θα πρέπει να περιμένει υπομονετικά για μερικές ώρες, μέχρι να ολοκληρωθεί η προηγούμενη σκηνή.
16:00: Η μέικ-απ άρτιστ φρεσκάρει τη Ρίνα, μετά από τη σκηνή της στην τουαλέτα.
16:05: Ουπς – Ο Άλαν ξέχασε να δώσει στη Ρίνα τη βέρα της! Ας ελπίσουμε ότι δε θα το προσέξουν όσοι δουν τη σκηνή του μπάνιου.
16:05: Η “νιόπαντρη” Ρίνα παίρνει τη δόση καλίου της.
16:10: Ο Άλαν τραβά διάφορες εκδοχές, με τις εκφράσεις της θετής μητέρας και κόρης, όταν τους ανακαλύπτει η γειτόνισσα.
16:10: “Είμαι σοκαρισμένη από όλη αυτή τη λεσβιότητα της γειτονιάς…”
16:15: Οι ηθοποιοί ακούν με προσοχή τις νέες οδηγίες.
16:30: Ο Άλαν κάνει κάποιες προσαρμογές.
16:40: Οκ, ήρθε επιτέλους η ώρα να γυρίσουμε την ερωτική σκηνή. Η Μελίσα φορά ξανά τα ρούχα της. Όλοι παίρνουν μια μικρή ανάσα. Η σκηνή θα γυριστεί σε πραγματικό χρόνο, χωρίς παύσεις.
16:45: Η Ρίνα και η Μελίσα ξεκινούν να ερωτοτροπούν. Η Μπριάνα βρίσκεται εκτός πλάνου.
16:50: Η Μπριάνα καταφτάνει και… στοπ! Ο Άλαν υπενθυμίζει ότι: α) απαγορεύεται να πουν κάτι που θα έκανε τη φαντασίωση παράνομη ή ακατάλληλη – λόγω της ηλικίας του χαρακτήρα της Μελίσα, β) θα πρέπει να μιλούν για τη “μαμά” και την “κόρη”, χωρίς να αναφέρουν το “θετή” παραπάνω από όσο χρειάζεται και γ) όταν μπει και η Μπριάνα στο παιχνίδι, θα πρέπει να δείξει αντίσταση, αλλά χωρίς να χρησιμοποιήσει λέξεις όπως: “όχι” ή “σταμάτα”, που θα έκανε τη σκηνή να μοιάζει με βιασμό.
16:55: “Ωχ, δεν πρέπει να το κάνω! Είναι λάθος!”
17:20: …
17:30: Ξεκίνησε το μπέρδεμα!
17:45: Ήταν μια μεγάλη μέρα. Ήρθε η ώρα να κάνουμε ένα ντους και να πάμε σπίτι ή να το γλεντήσουμε. Αύριο; Διαφορετική μέρα, διαφορετική σκηνή. Αυτός είναι ο κόσμος της βιομηχανίας αυτής.