Πολλά επικριτικά έχει προκαλέσει στον καλλιτεχνικό χώρο η εικαστική εγκατάσταση «Invisible City» του βραβευμένου Γερμανού γλύπτη Γκρέγκορ Σνάιντερ στην πλατεία Ομονοίας.
Το έργο του εικαστικού έχει δεχθεί δριμεία κριτική μέσω Facebook από γνωστούς καλλιτέχνες αλλά και απλό κόσμο για το.. καμουφλάζ της κεντρικής πλατείας της πρωτεύουσας, την οποία κάλυψε με τέντες και μεταλλικές κατασκευές στα πλαίσια του Fast Forward Festival που οργανώνει η Στέγη Ιδρύματος Ωνάση.
Αξιοποιώντας την τεχνική του καμουφλάζ, ο βραβευμένος στην Μπιενάλε της Βενετίας Γερμανός εικαστικός και γλύπτης μεταμορφώνει την Ομόνοια σε καταφύγιο και ουδέτερη ζώνη, αόρατη από κάθε πιθανό εισβολέα, αλλά και από το άγρυπνο μάτι του Google Maps.
O Γκρέγκορ Σνάιντερ, κορυφαίος εικαστικός και γλύπτης, εκπρόσωπος της εννοιολογικής τέχνης με υπαρξιακές διαστάσεις, γεννήθηκε το 1969 στην πόλη Ράιντ της Βόρειας Ρηνανίας, που είναι επίσης η γενέθλια πόλη του υπουργού Προπαγάνδας της Ναζιστικής Γερμανίας, Γιόζεφ Γκέμπελς.
Το ενδιαφέρον του Σνάιντερ για την τέχνη ξεκίνησε από πολύ νωρίς. Σε ηλικία 16 ετών παρουσίασε την πρώτη ατομική του έκθεση, με το σκοτεινό τίτλο «Περί εφηβικής κατάθλιψης» (Pubertäre Verstimmung), στην γκαλερί Kontrast της πόλης Μενχενγκλάντμπαχ.
Την περίοδο 1989-92 σπούδασε στις Ακαδημίες Καλών Τεχνών του Ντίσελντορφ, του Μύνστερ και του Αμβούργου. Από τις αρχές τις δεκαετίας του ’90, το έργο του άρχισε να αναγνωρίζεται και να φιλοξενείται με εκθέσεις σε σημαντικές γκαλερί και μεγάλα μουσεία.